Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?

Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?

Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?

Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?
Valla hangi protez saç firmasını tercih etmeniz gerektiğini ben bilemem. Bence tüm protez saç firmaları aynı. Al birini vur hepsine.
Ekmeğini dürüst ve şerefli kazanan protez saç firmalarına lafım yok. Eskiler  ticaretin ayıbı da günahı da olmaz derler.
Ama benim kavgam fiyatı 50 $ olan saçı 750-800 $ karşılığında uygulama yapan umut tacirleriyle, yani protez saç firmalarıyla. Milletin psikolojisiyle oynayıp, güzel olan her şeyi vaad edip, sonra insanları hayal kırıklığına uğratan ve sömüren, parasını aldıktan sonra sizi iplemeyen, ticaret kisvesi altında yaptığını masum gösteren insancıklarla benim kavgam. Onlar işini edepli adaplı yapana kadar ben bu savaşı sürdüreceğim.

Şöyle bir olaya da kabulüm. Müşterinin tüm isteklerine kulak verildi, istediği bir saç yapıldı, istediği doğallığa kavuşmasını sağladılar.100$ ‘a satılan saçı müşteriye 1000 $ uyguladılar. Ama müşteri mutlu ayrıldı. O protez saç firmasına helal olsun. Tamam adam bindirmiş ama yarı yolda indirmemiş. Nasıl bir şey istediysen yapmış. Senin de ilk deneyimin, hüsrana ve rezilliğe uğramaktansa, millete çevreye rezil olacağına, kazık ye ama oradan mutlu ve doğal çık.(Ben şuraya ilk deneyimimi anlatan bir yazının linkini bırakıyorum okuyabilirsiniz.)

Ama yok kardeşim, öyle yapan doğru dürüst bir firma ne gördüm ne de duydum.

Sevgili protez saç firmaları sizde okuyorsunuzdur umarım …
Bakın arkadaşlar;
Size fahiş  fiyatlarla sattıkları saçlar Dünya Piyasasında maksimum 200 $’dır.Size “En kaliteli olan ünite bu, top Premium efendim” bu diye sattıkları saçlar genelde  dev bir kartonun içinde Çin’den gelen karışık Çin Malı, basit bir şekilde üretilmiş hazır saçlardır.

Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?

Bu “Hair Center”ların muhteşem birkaç numarası vardır.(böyle bir tutum izlemeyen firmalar üstüne alınmasın)
Sizden bir tutam saç numune alırlar sözde renkleri ve saçın kalınlığını eşleştirmek için, bir de folyo yada strech filmden kafanızın kalıbını yaparlar, ”Efendim biz bunu Amerika’ya yada Avrupa’ya gönderiyoruz, bizzat sizin ölçülerinize  ve saçınıza özel protez saç  ürettiriyoruz, pahalı olmasının sebebi de bu zaten, kargonun gidip gelmesi protezin üretilmesi derken 2-3 ay sürüyor, siz bizden haber bekleyin, uygulama için biz sizi ararız.
Sende saf-salak garibim çekip eve gidiyorsun,3 ay beklemenin karnında oluşturduğu sancıyla…

3 ay sonra çağırıldığında ne oluyor biliyor musunuz ? Lüks salonlarında seni bekleme lobisine alırlar. Çayını kahveni ikram ederler. Sen heyecanından önünü görmezsin, dakikalar geçmek bilmez. En sonunda ismin çağrılır. Uygulama yapmak için seni bir odaya alırlar.



Bu arada sen lobide otururken onlar stok saçlarından yani bahsettiğim ÇİN den gelen koliler arasında sana uyan bir model aramaya çalışırlar. Göz kararıyla rengi ve boyutu ölçülen bir protez  saç kartondan çıkarılır, bir kaç defosu, hatası varsa halledilmeye çalışılınır. Hatta rengi sizinkine uymuyorsa bile orijinalliğini bozup boyanır, gelip kafatasınıza oturtulur ve kesilir. NE KARTON MU ?
Evet karton canım karton…
Tüm olay bu özensizlikten ve dolandırıcılıktan ibaret…

Yaaa işte öylee


Soruyorum size kolisi 1500 dolardan alınmış  saçı, Amerika’dan size  özel imal edildi deyip de 750 $ dolarınızı alıp,1 hafta sonra şikayetinizi umursamayan, abicim kullanamıyorsan çıkar at sen bu evhamla kullanamazsın zaten diye azarlayıp yüzünüze telefonu kapatan bu adamların yaptığı dolandırıcılık değil de ne ?
Ben bu bahsettiğim koliye denk geldim. Nasıl geldim hemen anlatayım. İlk uygulama yaptırdığım firmada, saçım hazırlanırken, bende lobide safça beklerken, canım sigara içmek istedi. Beni diğer odalarına yönlendirdiler. Burada içebilirsiniz diye…Neyse sigaramı yaktım etrafı süzerken birden gözüme bir koli çarptı. Standart bagaj bavulundan biraz  büyük bir koli…Merakımı dizginleyemedim, yalnız kaldığım anda kartonun kapağını hafifçe araladım ve şok olduğum bir  tablo…
İçinde envai çeşit protez saç…
Kimisi büyük, kimisi küçük, kimisi kızıl kimisi siyah kimisi sarı saçlar…Beynimden vurulmuşa döndüm. Ulan hani bu saçlar kişiye özel yapılıyordu, hani isim, hani özellik notu. Müşterilerin siparişi nasıl karışmıyor…O an anladım bu anlattıkları çok güzel ticari bir yemmiş. Yemlemişler bizi…

İnancınız olsun reklamlarına çıkarttıkları ünlüler bile, kartondan çıkmış saça maruz kalmıştır.
Yanlış anlaşılmasın her kartondan çıkan saç kötü demiyorum. İlla ki Premium seviyede olanda var, ama hiçbir saç 750 dolar değerinde değil ve özel üretim hiç değil 😉

Özel üretim  saç yapılmıyor mu ? Yapılıyor tabi ki de .
Özel üretim protez saç için birkaç özel durumu protez saç imalatçısına belirtmeniz gerekiyor.
Özel yapım protez saç (customized hair systems) için sizden istenilen genelde bunlar olur 
1-) Genel de üretici firmalar minimum 5 cm uzunluğunda bir tutam orijinal saçınızın numunesini istiyorlar.(enseden yada yan taraflardan)
2-) Net bir ortamda kafanızı durumunu arkadan, önden, sol yandan ve sağ yandan gösteren fotoğraf göndermeniz yararınıza olur.
3-) Kafanızı kalıbını istiyorlar, ve saç yönlerinin nereye doğru olacağının üzerine çizilmesini istiyorlar.

Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?


Kafa kalıbınızı almak için kafanıza strech gerdirin, strech gerdirmeden dolayı kafanızın şeklini aldığından emin olduğunuz zaman, Kel bölgeyi bir keçeli kalem yardımıyla mümkün olduğunca çizin. Muhtemelen siz çizemeyeceğiniz için ikinci bir kişiye ihtiyaç duyabilirsiniz. Daha sonra kafanızdan strech’i kaldırmadan, strechi üstünden defalarca bantlayın. Bu işlemi strech kalıp(katı halini alana kadar tekrar edin. Sert katı formunu aldıktan sonra kafanızdan çıkarın. Keçeli bölgeyle çizdiğiniz kel bölgeyi büyük bir makas yardımıyla kesin. Mümkün olduğu kadar çizdiğiniz çizginin üstünden çizin. Kalıbınızı kestikten sonra işlem bitmiştir.

Geriye kalan yukarıda 3 madde de sıraladığım kriterleri protez saç imalatçısına göndermek. Bir de durumu açıklayan bir not yazarsanız yararınıza olur. Numunelerinizin üretici firmaya ulaşması 15-20 gün sürer. Firma, ödemenizi ve numuneleriniz alır almaz saçınızın üretim sürecine başlayacaktır. Üretim süresi, genelde 3-4 hafta arasında sürer. Daha sonra kargoya verilir. Express bir kargoyla gönderilmiyorsa ortalama 15-20 günde kargonuz sürer. Yaklaşık bir 3  ay içinde size özel tasarlanan bir protez saça kavuşmuş olursunuz.


Yazı yine uzadı gitti 🙂 Merak etmeyin bu akbabaların eline düşürmeyeceğim sizi, ilerleyen konularda nereden, nasıl kaliteli ve uygun protez saç alacağınızı anlatacağım. Bugünlük bu kadar yeter.
Bir sonraki sohbetimizde görüşmek üzere , hoşça kalın…

İlginizi çekebilir ;

Protez Saç Nedir ?
Protez saç günlük yaşantıyı kısıtlar mı ?
PROTEZ SAÇLA SPOR YAPMAK MÜMKÜN MÜ
PROTEZ SAÇ BELLİ OLUR MU
Protez saçı kimler kullanabilir ?
Protez saçı ne zaman uygulamak gerekir ?
– Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?
PROTEZ SAÇLA YÜZMEK
Protez saç çeşitleri nelerdir ?
Doğal protez saçın kriterleri nelerdir ?
Kaliteli ve Ucuz Protez saç farkı Nedir ?
Protez saç fiyatları nedir ?
Çin’den protez saç siparişi nasıl verilir ?
Yurtdışından ucuz protez saç siparişi nasıl verilir ?
Protez saç için kafa ölçüsü nasıl belirlenir ? Ölçü nasıl alınır ?
Protez saç caiz midir ?
Protez saç gusül abdesti almaya engel midir ?
Protez saç çıkar mı ?

3 thoughts to “Hangi protez saç firmasını tercih etmeliyim ?”

  1. Nasilda tercüman olmuşsun duygularıma Allah razı olsun senden beni anlayan birinin hemde hissettiklerimi yazıya dökmesi çok muhteşem bir duygu çok çok çok teşekkür ederim

  2. Tüm yazılarını okudum. 4-5 popüler yerle görüştüm Şişli’de he he deyip ikna olmadan çıktım. Hiç bulaşmasam kelliği kabul etsem en iyisi olacak. 10 günde 1 bakım şart diyorsun (bakım 100₺ ve satarken 20günde 1 diyorlar 🙂 ve ömür boyu uğraşmak, dikkat etmek, ona rağmen senede 1 yeni ünite almak lazımmış… Zor süreç ya… Makineyle 1 numaraya devam etmem mantıklısı…

  3. Helal olsun sana kardeş. Hani bu 700- 1000 $ larda para alıyorlar . ya 1 defaya mahsus değil ki tamam ver kurtul kökten çözüm diyelim. bakımı yenilemesi bir dünya masraf. bir ömür kullanacaksan anca işin içinden bu şekilde kurtulabilirsin yoksa para dayanmaz ,hele bütçen sınırlıysa. Yazılarını dikkatle okumaya çalısıyorum sahsen benim için önemli , çoğu kişi için de aynıdır sanırım. Kardeş sana özelden nasıl ulaşabiliriz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.